بهترین قیمت سیم لحیم قلع ۶۳% با کیفیت عالی

لحیم مفتولی یا سیم لحیم ۶۳ درصد

در این مدل از سیم قلع ۶۳% آلیاژ دو فلز، به صورت مفتولی و سیم هستند که اغلب به دور یک قرقره پیچیده شده‌اند. سیم لحیم ۶۳% در قطر های مختلفی در بازار موجود است که هر کدام برای انجام کار خاصی تولید و طراحی شده‌اند. نوع ضخیم سیم لحیم برای کار های بزرگ صنعتی و هنگامی که دو فلز قطور را میخواهیم لحیم کاری کنیم؛ استفاده میشود. در این مدل از سیم های قلع، از میزان ۶۳ درصد قلع و ۳۷ درصد سرب برای ترکیب استفاده شده است.

 

سیم قلع 63 درصد آساهی

 

 

نوع نازک آن بیشتر برای کار های الکترونیکی و ظریف استفاده میشود و قطر سیم لحیم بین ۰٫۵ تا ۱٫۵ میلی‌متر است. البته ممکن است ظریفتر و یا ضخیمتر از این مدل هم برای صنایع الکترونیکی استفاده شود.

در اکثر سیم های قلع ۶۳ درصد مقداری روغن لحیم نیز وجود دارد که برای لحیم کاری تمیز و بهتر، بسیار اهمیت دارد و محل اتصال را از وجود اکسید و هرگونه چربی اضافی پاک و تمیز میکند. روغن لحیم موجود در مغزی سیم لحیم تفاوت هایی دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند.

سیم لحیم فاقد سرب نیز در بازار وجود دارد که این مدل از لحیم ها، دمای ذوب بالاتری دارند و باید به این نکته دقت کنید. همچنین سیم‌های لحیم بدون سرب به هویه‌ی با کیفیت‌تری احتیاج دارند و کندن آن هم سخت‌تر است.

 

سی لحیم 63% با قیمت مناسب

 

 

درصد قلع و سرب یا درصد قلع و یا هر فلز ترکیبی دیگری بر روی قرقره سیم قلع ۶۳ درصد نوشته شده است. به طور مثال اگر بر روی قرقره عدد ۶۳/۳۷ نوشته شده باشد؛ به این معنی است که ۶۳ درصد از قلع و ۳۷ درصد از سرب استفاده شده است.

لحیم سیمی محبوب‌ترین شکل قلع در بازار است زیرا کار با آن راحت‌تر است و می‌توان به راحتی درز ها و محل اتصالات با هر اندازه‌ای را می‌توان با سیم قلع ۶۳% پر کرد. همچنین در این حالت احتمال آن که حالت لحیم سرد اتفاق بیفتد، کمتر است.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up