خرید سیم لحیم آساهی | قیمت سیم قلع آساهی • سولدر شمس

کارها و صنایع الکترونیکی، از دیر باز تا حد بسیار زیادی به استفاده از سیم لحیم‌ها وابسته بوده اند. می‌توان گفت تقریبا هر اقدامی که باید در حیطه الکترونیک انجام شود، به سیم لحیم احتیاج دارد. شما از کوچک ترین و ساده ترین بوردها در نظر بگیرید، تا به مدارهای حرفه‌ای و پیچیده برسید. استفاده از سیم لحیم آساهی روش‌ها و نکات خاصی دارد که تنها افراد با تجربه و با مهارت این نکات را می‌دانند. خوب است بدانید که بر خلاف تصور عموم، سیم های لحیم‌ آساهی نیز از انواع مختلفی بهره مند هستند و تفاوت در قیمت سیم لحیم جالب توجه است که طی ادامه این مطلب قصد داریم با آن‌ها آشنا شویم.

 

بهترین قیمت سیم لحیم آساهی

 

در ضمن، کیفیت سیم لحیم آساهی که از آن استفاده می‌کنید در کیفیت کار نهایی شما تاثیر زیادی دارد، به همین علت طی این مطلب می‌خواهیم به یکی از انواع معروف این محصول، یعنی سیم لحیم آساهی نیز بپردازیم و ویژگی‌ها و نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهیم.

سیم لحیم آساهی، بهترین نوع سیم لحیم

بدون شک از معروف ترین و شناخته شده ترین سیم های قلع ولحیم در سراسر دنیا، سیم‌های لحیم آساهی هستند. سیم های قلع آساهی در ایران محبوبیت شگفت آوری کسب کردند و خیلی زود مورد استفاده همگان واقع شدند. خوب است بدانید که این سیم‌‎ها کاربردهای فراوانی دارند و در لحیم کاری، ساخت بردهای الکترونیکی و غیره مورد استفاده هستند. یکی از ویژگی‌های خاص این محصول که آن را نسبت به سایر سیم ها متمایز کرده است، بهره مندی قلع آن از درصد خلوص بالا است و نیز می‌توانیم به قطر آن نیز اشاره کنیم.

 

مزایای استفاده از سیم قلع آساهی

خوب است بدانید که کشور اصلی سازنده این محصول مالزی است و البته، بعدها نیز ساخت این محصول در کشور سنگاپور نیز آغاز شد و به سراسر دنیا صادر شد. سیم‌های قلع آساهی با وزن‌ها و نقطه ذوب‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و به همین دلیل، پاسخگوی نیازهای متنوعی از لحیم کاران هستند. جالب است بدانید که اصلی ترین اجزای سازنده سیم قلع آساهی، سرب و قلع می‌باشند. نسبتی که این دو عنصر دارند و ترکیبی که با این دو به وجود آمده است، در نهایت مشخص کننده نقطه ذوب سیم لحیم آساهی خواهد بود.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up